Chandler

Chandler

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Tasan vuosi sitten...

13.3.2011 oli ihana ja kovasti odotettu päivä. Chandler muutti Weekasilasta uuteen kotiinsa meidän elämää rikastuttamaan. Sen kunniaksi hieman suurimmaksi osaksi ennen julkaisemattomia arkistojen aarteita!

Tässä vasta tutustellaan... Chämpy 6 viikkoa. 
Uudessa otin alusta lähtien rennosti!

O-ou, BUSTED!
No ei, en ollut paha kodintuholainen,
 tämä lehtikori oli lähes ainoa josta kiinnostuin...

...mutta alkuaikoina en ymmärtänyt
miksi muut söivät pöydässä eikä mulle
annettu mitään. Aika usein yritin näyttää söpöltä,
ja enkös onnistunutkin ihan hyvin?

Päiväunipaikaksi kelpasi vallan hyvin
myös keittiön lattia. Tykkään olla huomion keskipiste.

Isännän kanssa helläillään!

Noin 10 viikon ikäisenä harjoiteltiin seisomista. 
Mun kuratassut pestiin välillä näin!
Pesuhetket ei oo mukavia!
Näytän kaikissa pesukuvissa todella apealta. :(

Kattokaa ku oon nätti!

Sain oman häkin, se on meikän oma paikka!
Vein sinne rakkaimmat aarteeni, luut ja lelut.
Päiväunipaikkanikin se on oikein mahtava.
Tajuan mennä sinne jo kun kynsisaksiensäilytyskaappi avataan.

... ai miksei näin?!

Tää on mun perus huomionhakuasento.
Yleensä joku ainakin nauraa mulle!

Rakastan!
Ollaan tämmösiä lipsuttelijoita
kuulemma koko sisarusparvi!

Heitin just talviturkin elämäni ensimmäistä kertaa,
siksi tällainen märkäkoira-look.

Kiitos, oli hyvvää!


Minä en tuota tehnyt!
Ai taas BUSTED -
okei, no eikö ois saanu?


HIHIHI KUTITTAA!

Näköjään olen suurimmassa osassa
kuvista selälläni.
Tää on hyvä asento olla hellättävänä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti