Chandler

Chandler

tiistai 13. toukokuuta 2014

Arkihaaste 3/5 (su 4.5.)

"Meidän Chimppa-Chämppy sai opiskelukaveriltani ihan oman Facebookissa kiertäneen arkihaasteen. Kuvasin siis viisi päivää Chandlerin arkea, ja tokihan siihen täytyi vähän selityksiä laittaa. Ihan normaalia arki ei tosin näiden viiden päivän aikana ollut, sillä itselläni kevään viimeiset tentit painavat päälle ja lukemista on nyt p a l j o n. Lisäksi harrastusrintamalla on parhaillaan siirtymäkausi kesän ryhmiin ja mm. toko ei tällä viikolla vielä alkanut. Mutta suurin piirtein tällaista arkea meillä elellään."



"Tänään oli minun mittapuuhuni erittäin toimeton päivä.
 Syytän emäntääni, sillä minun mielestäni
 hän voisi unohtaa sen tenttiin lukemisen
 ja touhuta mun kanssa enemmän.
 Hän kyllä sanoo olevansa siitä pahoillaan...

Aamuisin ruukaan olla Juhan kaverina,
 kun se valmistaa aamupalaa.
 Istun hiljaa vieressä ja kattelen, en mää mitään kerjää.
Mutta yleensä sieltä "tippuu" ainakin palanen tuorekurkkua.


Aamupäivällä pelastin mun punaisen
 jalkapallon roskiksesta jo kolmannen kerran.
 En tajua miten tällä mun ihmisväellä menee
se roskis aina sekasin mun lelukopan kanssa.


Sitten Juha vähän pelleili mun kustannuksella.
 Laitto mulle huivin kaulaan ja
 käski mennä näyttään itteäni Anniinalle.
Olipa vaan hauskaa?


Päivällä jouduin oleen yksin kotona, mutta kun lauma tuli kotiin,
 tein tavanomaiset tervehdykseni, eli heittäydyn selälleni...


... ja hyppään kaulaan.


Sitten Anniina oli hankkinu mulle jotain jännää herkkua.


Jotain se selitti madottomasta kesästä,
 ihan sama mulle, mutta pikkusenko oli hyvvää!
Voisinpa tehdä vaikka pari temppua näiden eteen.

Iltapäivällä tehtiin sitten Juhan kanssa sitä mistä
me molemmat tykätään, eli tittiditii, ylläripylläri, metsälenkki!
Tällä kertaa Valkeisjärvelle, oisin taas
 menny uimaan, mutta ei Juha päästäny.


Loppuilta menikin sitten sohvalla köllötellessä...



 ...ja mun rakkaassa häkissä makoillessa."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti