Chandler

Chandler

torstai 8. toukokuuta 2014

Arkihaaste 2/5 (la 3.5.)

"Meidän Chimppa-Chämppy sai opiskelukaveriltani ihan oman Facebookissa kiertäneen arkihaasteen. Kuvasin siis viisi päivää Chandlerin arkea, ja tokihan siihen täytyi vähän selityksiä laittaa. Ihan normaalia arki ei tosin näiden viiden päivän aikana ollut, sillä itselläni kevään viimeiset tentit painavat päälle ja lukemista on nyt p a l j o n. Lisäksi harrastusrintamalla on parhaillaan siirtymäkausi kesän ryhmiin ja mm. toko ei tällä viikolla vielä alkanut. Mutta suurin piirtein tällaista arkea meillä elellään."

"Tänään oli aika basic päivä meitsille.
 Aamulla herätin Anniinan tavalliseen tapaan pusuilla,
 mutta en nyt ollut ihan niin pusutuulella mitä yleensä,
sillä Anniina laski saaneensa vain 43 pusua.

Heti aamulenkin jälkeen tein mun tärkeän joka-aamuisen tehtävän,
 eli hain Kalevan, ja toin sen Anniinalle.

Muutaman tunnin olin yksin kotona, ja sitten kun Anniina tuli kotiin,
niin mitäpä muuta se alkoikaan tekemään, kuin tenttiin lukemaan
. Tällä kertaa se selaili luentoja koneelta sohvalla istuen,
 joten siihen olikin kätevä kömpiä viereen silleen ihan nätisti selälleen.
 Että huomaakko mut? Kätevä keino on myös laittaa pää osittain läppärin päälle.
 Joskus oon myös menny ja istunut siihen.

Jossain vaiheessa Anniina sanoi mulle että "varpaita palelee"
ja niinhän minä riensin hakemaan sille villasukat.
 Se taas kerran kiitti miten mukavaa on omistaa tällainen kätevä palveluskoira,
 ei tarvi ite nostaa p*rsettään sohvalta.

Iltapäivällä keittiön täytti ihana tuoksu - Anniina keitti mulle maksaa.
Sain esipestä paketit ja olin todella huolellinen siinä hommassa,
ettei vain roskiksessa haisisi (ihmisväen mielestä) kamala haju.


Sitten otettin rallytokoa takapihalla, mutta koska
 Juha on illan tapaamassa kurssikavereitaan,
ei kukaan ollut kuvaamassa sitä touhua.
Olin kuitenkin aika etevä.
Käytiin vielä metsälenkillä ja oltiin sitä leikkiä,
että Anniina heittää mulle kepin johonkin,
niin etten itse yhtään näe minne, ja sitten saan ettiä sen.
Oon siinäkin aika etevä.

Illalla Anniina vielä pilkko ne pari keittämäänsä porsaan maksaa,
 mutta jostain kumman syystä se laitto suurimman osan
minigrip-pusseissa pakkaseen enkä saanutkaan heti kaikkea.
Mulla oli kuitenkin tärkeä tehtävä kytätä vieressä ja
siivota salaman nopeasti kaikki lattialle vahingossa tippuneet palaset.
 Sanomattakin selvää, että olin myös siinä erittäin etevä."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti